Gąbeczka Real Techniques czy można ją nazwać zamiennikiem beauty blendera?

Witajcie!

Wiele z nas, które miały możliwość skorzystania ze słynnej i naprawdę super gąbeczki Beauty blender szukają jej tańszego zamiennika (ze względu na jej wysoką cenę). Najbardziej zbliżonym według większości  opini na wizaż i blogach jest 
Real Techniques Miracle Sponge stworzony przez Samanthę Chapman.  Moją opinię oraz to jak wygląda po kilku miesiącach uzytkowania beauty blendera możecie przeczytać tutaj .

Znalezione obrazy dla zapytania real techniques gąbka

Gąbka
Real Techniques jest miękka, sprężysta a nakładanie podkładu czy korektora pod oczy jest przyjemne, szybkie. Uważam, że efekt końcowy jest taki sam jak z użyciem beauty blendera.


To czym się na pewno różni od innych dostępnych w drogeriach czy to stacjonarnych czy internetowych to kształt. Według mnie taka forma aplikatora jest bardziej funkcjonalna niż w tradycyjnym bb. Poprzez taki kształt łatwiej nałożyć korektor pod oczy czy skrzydełka nosa.

Ogromną jej zaleta jest cena oraz dostępność. Koszt w drogeriach internetowych wynosi około 23 złotych do 35 złotych w Rossmanie( właśnie możliwość zakupu w Rossmanie jest niewątpliwym plusem).

Jest jednak jedno ale i to niestety skreśla ją według mnie. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć jaki jest powód. 

Gąbkę tą używałam 4 miesiące. Myłam ją dokładnie tak samo jak bb dlatego nie mam sobie nic do zarzucenia.





Materiał z którego jest zrobiona jest strasznie nietrwały. Gdy nakładałam nią podkład części gąbeczki zostawały na mojej twarzy . Również trudniej ją domyć jednak to nie jest według mojej opinii duży problem.
Mam nadzieje, że producentki zmienią formule gąbki nabardziej trwałą.Szczerze gdyby nie to przebiłaby ona zdecydowanie beauty blender dlatego pozostaje przy nim.

A wy za którą z nich jesteście?
Która używacie?

Czekam na Wasze opinie oraz komentarze!!!

Pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Chyba myłaś ją w zbyt gorącej wodzie, bo ja mam moją z 6 miesięcy i tak nie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myłam w letniej wodzie. Może ja miałam jakiś trefny egzemplarz? Dziękuje za komentarz.
      Pozdrawiam Ania

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty