Pomadka MAC Bombshell- moja pierwsza pomadka firmy MAC

Witajcie!!!



Pomadki firmy MAC uważane są jako jedne z najlepszych. Chwalone są dosłownie wszędzie. Do zakupu i przetestowania ich odstraszała mnie jedynie cena pomadki. Drogerie Douglas zorganizowały promocje -20% na kosmetyki do makijażu ust, musiałam skorzystać. Regularna cena to 86zł a ja w promocji kupiłam za 69zł. 




 "Chodził" za mną odcień Bombshell, jest to typowo wiosenno -letni kolorek. Dlaczego ten? Również za sprawą mojej ulubionej aktorki. Pomadka jest w wykończeniu Frost- czyli lekko satynowym. Kolor różowy z metalicznym złotym połyskiem, ma delikatne drobinki, po jej nałożeniu twarz wygląda na rozświetloną, wypoczętą. Nie da się nie zauważyć jej na ustach.


Kolorek zaprezentowany na ręku jest dokładnie taki sam jak na ustach, zdjęcie poniżej w pełni go oddaje.



Łatwo się aplikuje, jakby balsam do ust. Nie podkreśla suchych skórek, nie wylewa się poza kontur, nie wysusza. Długo się utrzymuje, równomiernie znika z ust. 



Opakowanie jest solidne, zostało wykonane z plastiku dobrej jakości i metalowej części gdzie wytłoczono logo firmy, zamyka się na tzw. klik. Produkt ma 3g. pojemności. 
Muszę Wam wspomnieć, o programie BACK2MAC, w którym możecie wymienić  6 zużytych opakowań po kosmetykach marki MAC na dowolna pomadkę o programie.




Czy miałyście okazje testować pomadki MAC? Co o nich sądzicie? Jakie posiadacie kolorki?


Pozdrawiam
Ania

Komentarze

  1. Jeszcze nie miałam pomadki z mac, ale bardzo chciałabym chociaż jedną w swoim kuferku z pomadkami :) ten odcień wygląda bardzo ciekawie chociaż ja ostatnio nie mogę się obejść bez matowych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znowu nie przepadam za matowymi pomadkami. Bardzo wysuszają moje usta. Zdecydowanie bardziej wolę błyszczyki.
      Pozdrawiam Ania

      Usuń
  2. Uwielbiam pomadki z MACa. Jednak ja wybieram kolory intensywne i matowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam przygodę z pomadkami tej firmy. Obecnie wolę mniej intensywne pomadki. Dziękuję za komentarz.
      Pozdrawiam Ania

      Usuń
  3. Wiele dobrego słyszałam o szminkach Maca! Ja aktualnie jestem zakochana w matowej szmince Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!!
      Ja niestety nie za bardzo lubię matowe pomadki, zdecydowanie bardziej wolę o tzw. błyszczącym wykończeniu. Warto spróbować. Ja polecam kupować w Douglas ponieważ od czasu do czasu bywają zniżki a w salonach MAC ich nie ma.
      Dziękuje za komentarz. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ciekawy kolor, uwielbiam podkłady marki mac, niestety kolory mają za ciemne dla mnie, a na szminkę pewnie w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      również chciałam wypróbować ich podkłady ale są zbyt ciemne a szkoda. Producenci nie za bardzo myślą o nas "bladolicych" a jak się okazuje jest nas dużo.
      Dziękuje za komentarz

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty