Mac róż Warm Soul, kredka do ust Spice - moje pierwsze zakupy w Mac


Witajcie!!!

O produktach firmy MAC słyszała każda z osób, która choć trochę interesuje się makijażem. Wcześniej chodząc po galerii handlowej nie zwracałam uwagi na ten sklep, wydawał się taki profesjonalny, nie dla mnie. Jednak oglądając filmy moich ulubionych blogerek zdałam sobie sprawę, że mogą to być także produkty dla mnie a nie tylko dla makijażystów. Od kilku miesięcy zaczęłam się zastanawiać nad ich wypróbowaniem. Przed zakupem tych kosmetyków powstrzymywała mnie cena. Bałam się ,że wydam dużo pieniędzy a one okażą się takie sobie , nie spełnia moich oczekiwań i tego o czym mówiły mi moje ulubione blogerki.

Zdecydowałam się na 2 produkty: róż oraz kredkę do ust.



Jest to róż mineralny w kolorze Warm Soul oraz kredka w odcieniu Spice



Dlaczego akurat ten produkt? Bardzo lubię róże do policzków, rzadko który kolorek mi odpowiada a najgorzej jest u mnie z trwałością. Dosyć szybko znikają z moich policzków. Mam róż Borjouis, który trzyma się  dłużej w porównaniu do innych- 4 godziny, tak tylko 4 godziny. Z tego względu chciałam przetestować właśnie produkt firmy Mac. Wybrałam kultowy już odcień Warm Soul, ma on ciepły odcień. Moje pierwsze wrażenia? Jestem nim zachwycona, rzeczywiście jest taki jak chciałam, utrzymuje się bardzo długo około 10 godzin(dalej go widać). Daje satynowy taki lekko rozświetlający efekt co mi bardzo odpowiada. Jedyny minus, może 2 to: pyli się oraz wysoko cena -113zł. 

Na zdjęciu możecie zobaczyć kolorek. aparat nie oddaje go dokładnie, w rzeczywistości nie jest aż tak pomarańczowy.

Dlaczego akurat ta kredka? Używam kredek Essence, które są bardzo popularne, Są one dobre ale mnie jakoś bardzo nie zachwyciły. A co myslę o tej? Jest według mnie genialna (tak nie boję się użyć tego słowa). Jest dobrze napigmentowana, łatwo się nią maluje, sunie jak masełko. Utrzymuje się bardzo długo nawet z jedzeniem i piciem. Gdy namalowałam nią usta koleżanki w pracy pytały mnie czy nie powiększyłam ust(tylko obrysowałam swój naturalny kontur). Czemu ten kolor? Po pierwsze kolor, nude, jest to kultowy produkt używany przez topowych makijażystów a tak naprawdę spodobał mi się na ustach mojej ulubionej aktorki Kajol. Musiałam go mieć. Absolutnie nie żałuję, cena jest wysoka bo to 72zł jednak warto.
\


Czy miałyście okazje używać produkty MAC? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki? Czekam na opinie? 


Pozdrawiam 
Ania




Komentarze

Popularne posty