Ulubieńcy kosmetyczni roku 2016- kolorówka i pielęgnacja!!!

Witajcie!!

W tym poście chciałam Wam zaprezentować moje perełki w pielęgnacji oraz kolorówce. Rok 2016 obfitował w duże zmiany w moim życiu. Zmieniłam pracę, poznałam swoja druga połówkę))). W beauty sferze miałam okazję przetestować wiele produktów. Obecnie do zakupów podchodzę bardziej rozsądnie. Zastanawiam się kilka razy zanim wrzucę coś do koszyka a także czytam wcześniej Wasze opinie. Produkty, które przedstawiam sprawdziły się w stu procentach. ceny ich są zróżnicowane ale wierzcie mi warte są każdej złotówki. Jeżeli zobaczę denko na pewno kupię ponownie. Moich zeszłorocznych ulubieńców dalej uwielbiam tutaj możecie ich zobaczyć. Zapraszam do lektury


TOO FACED CHOCOLATE BAR

Czekoladka firmy Too Faced była kupiona jako prezent dla mnie ode mnie. Bardzo chciałam ją spróbować po przeczytaniu chwalebnych opinii na jej temat. Tą paletka wykonamy makijaż zarówno dzienny jak i wieczorowy. Posiadam  ją już rok, a mimo to nadal po otwarciu pachnie kakao. Pigmentacja i jakość cieni są bardzo dobre, rozcierając je nie tworzą się plamy. Te ciemniejsze kolorki troszeczkę się osypują. Oczywiście mogłaby być troszkę tańsza dlatego polecam kupić na promocji.


CATRICE, LIQUID CAMOUFLAGE, CAMOUFLAGE CREAM
CatriceLiquid Camouflage odkryłam na dwa miesiące przed końcem roku ale musiałam go Wam pokazać. Korektor kryje duże cienie pod oczami, bardzo długo się utrzymuje, około 9 godzin.  Ja używam w najjaśniejszym kolorze, szybko zastyga pod oczami a na dodatek jest bardzo tani i łatwo dostępny . Jedyny minus- ciemnieje po aplikacji. 


Z kolei korektora w słoiczku używam na niedoskonałości na twarzy. Można także nakładać pod oczy ale trzeba używać dobrego kremu nawilżającego. Jest długotrwały, naprawdę bardzo dobrze kryjący. On niestety również delikatnie ciemnieje ale w porównaniu do tego jakie funkcje spełnia przymykam oko.





ESSENCE, ŻELOWA MASKARA DO BRWI MAKE ME BROW
Brwi trzymane są w ryzach praktycznie przez cały dzień, ładnie je podkreśla. Jeżeli macie jakieś ubytki delikatnie je wypełni poprzez włoski, które w sobie posiada. Nadaje ładny kolor. Mała szczoteczka jest precyzyjna i wygodna w użyciu. Ogromnym plusem jest także cena i dostępność.




RÓŻ MAC WELL DRESSED, WARM SOUL
Według mnie najlepsze róże, tak wiem , że są bardzo drogie ale używająć je od kilku miesięcy praktycznie nie widzę śladów użytkowania. Długotrwałe, utrzymują się do kilku godzin na mojej twarzy. Niestety róże innych firm po 3 godzinach schodzą z moich policzków. Nie pylą, nakłada się je bez  plam, tworzą jednolity kolorek.


BAZA POD CIENIE URBAN DECAY
Według mnie to najlepsza baza na rynku dla bardzo tłustych powiek i nie tylko. Testowałam naprawdę dużo baz i tylko ta zdała egzamin celująco. Cienie bez zmiany, chodzi mi tu o pigmentację, utrzymują się bez zmian około 10 godzin, później delikatnie ją tracą. Po 16  godzinach cienie nie rolują się. 


KONTURÓWKI DO UST MAC PRO LONG WEAR SPICY, SOUR
Można je używać na całe usta oraz tak jak nazwa wskazuje do obrysowania konturu ust. Nałożone same na usta utrzymuja sie do kilku godzin bez zmian około 5- dając matowy efekt. Nie wysuszają ust, nie podkreślają suchych skórek, schodzą z ust równomiernie. Wybór kolorów jest ogromny. Moja kolekcja na pewno sie poszerzy. Są drogie ale uważam , że warto ponownie tak jak róże ich zużycie.

BŁYSZCZYK DO UST SEPHORA
Czemu akurat ten, z jednego powodu- nie pozostawia białych śladów, linii na ustach(mam nadzieje, że wiecie o co chodzi). Wygląda to bardzo nieestetycznie. Jest to jedyny błyszczyk, który tego nie robi. Co do trwałości około 1,5 godziny. Ma wygodny aplikator poprzez niego nabiera się odpowiednia ilość produktu. Nawilża usta, nie podkreśla suchych skórek, na odwrót jakby je zakrywa. 


OLEJEK DO WŁOSÓW NATURA SIBERICA
Dzięki temu olejkowi zapomniałam co to są rozdwojone końcówki. Używam 4-5 kropli na końcówki włosów po każdym myciu. Nakładam je na wilgotne włosy, później susze suszarka i prostuje. Jeśli z kolei są zbyt puszyste nakładam 2-3 krople na włosy. Olejek ten nie obciąża włosów o ile jest nakładany w odpowiedniej ilości i miejscu. Jedna buteleczka starcza mi na rok.



MANICURE HYBRYDOWY
Uważam, że moim największym kosmetycznym odkryciem jest manicure hybrydowy. Obecnie nie wyobrażam sobie  wrócić do zwykłych lakierów. Uwielbiam je za trwałość. Na moich paznokciach bez jakichkolwiek zmian utrzymują się dwa tygodnie, mogłyby jeszcze dłużej ale z racji tego, że moje paznokcie rosną bardzo szybko odrost jest spory. U moich koleżanek i siostry utrzymują się 3 tygodnie. Ogromnym plusem, zaletą jest to, iż paznokcie się nie łamią, nie niszczą pod warunkiem prawidłowego ich ściągania. Mam ich dosyć sporo. Moja kolekcja się powiększa. Wybór kolorów jest naprawdę duży, mamy na rynku kilka firm. Zdecydowanie opłaca się kupić zestaw startowy jeśli chcecie zacząć przygodę z nimi, tak wychodzi po prostu taniej niż kompletować  wszystko oddzielnie.  



Jacy są Wasi ulubieńcy?
Co myślicie o moich?
Pozdrawiam!! 
Ania

Komentarze

  1. Hybrydka Pink Smile rewelacja!! Super wyglada na paznokciach.
    Osobiście szukam jakiejś fajnej czerwieni, a widzę, że jedną posiadasz, zrobisz jakiś post z tą hybrydą w roli głównej??
    Pozdrawiam, Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Posiadam tylko jeden czerwony kolorek, niestety nie mogę Ci polecić . Ja bardziej wole pastele. Niedługo pojawi się post o hybrydach. Dziękuje za komentarz😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty