Ulubieńcy listopada+ jeden bubel

Witajcie!

Dziewczyny zima już za pasem 😢. Jesień bardzo szybko zleciała tak jak i moje ukochane lato (oby do wiosny..). Mam nadzieję, że zima będzie dla mnie łaskawa ponieważ czekają mnie duże zmiany w życiu. Trzymajcie za mnie kciuki. Post jednak jest o ulubieńcach kosmetycznych i pielęgnacyjnych więc nie bedę przedłużać.
Przedstawię Wam kosmetyki, które tak naprawdę stosowałam od początku września. Znalazł się także jeden bubel o nim na końcu.

Pierwszym z nich jest rosyjska maska drożdżowa do włosów Babci Agafii. Stosuje ją zarówno na skórę głowy jak i całą długość włosów. Dlaczego na skórę głowy? Otóż dlatego, że przyspiesza nam ich porost, włosy są bardziej odbite u nasady,są bardziej błyszczące. Dzięki niej mam mnóstwo baby hair. Skład ma naturalny co jest jej dużym plusem.



Kolejnym ulubieńcem jest pomadka w błyszczyku L'Oréal Color Riche. Długo się utrzymuje jak na błyszczyk(uważam , że jest to bardziej błyszczyk). Absolutnie się nie lepi, daje lustrzany blask, nie zbiera się, nie zostawia białej obwódki na ustach(wiecie co mam na myśli).  Nawilża usta. Absolutnie nie podkreśla suchych skórek. Cena jest trochę za wysoka 55zł. Kupiłam ją na promocji. Polecam.

Puder Rimmel Lasting Finish 25HR. Uważam , że zasługuje on na oddzielny post. Po krótce mogę Wam napisać , że jest on lepszy od Rimmel Stay Matt. Bardzo długo utrzymuje mat na buzi, zaczynam się delikatnie błyszczeć  dopiero po 8 godzinach. Ma jedwabistą konsystencje, dobrze się nakłada na sucho jak i mokro. Cena jest przystępna. Opakowanie jest wygodne, posiada gąbkę i lusterko, nie ma strachu, że nam się popsuje jak Stay Matt.

Moim bubelkiem jest maska z Biovax. Mimo fantastycznych zapewnień producenta i nie takim złym składzie oraz cenie maska ta z moimi włosami nie robi praktycznie nic. Włosy po niej się puszą. Ciężko się rozczesują. Nie wiem czy zwróciłyscie uwagę ale jeszcze nie tak dawno opakowania tego produktu były dużo większe. Cena jest ta sama ale gramatura już nie ta. To również kolejny minus.













Jacy są Wasi ulubieńcy, co sądzicie o moich?


Pozdrawiam
Ania


Komentarze

Popularne posty