Haul z Rossmana- 49%



Witajcie

Zapraszam Was na krótki post z moimi zakupami z promocji -49% w Rossmanie.
2.11 – 6.11. USTA: pomadki, blyszczyki, konturówki do ust oraz lakiery i odżywki do paznokci
7.11 – 13.11 OCZY: mascary, cienie, kredki, liner'y i produkty do stylizacji brwi
14.11 – 20.11 TWARZ: podkłady, pudry, korektory, róże, bronzery, rozświetlacze, bazy

Tym razem kupiłam najpotrzebniejsze produkty. Zaczęłam wprowadzać zasadę minimalizmu kosmetycznego, niestety nie zawsze mi się to udaje, tym bardziej jeśli się bloguje. Przedstawię w kilku słowach zakupione przeze mnie produkty. Nie są one zapewne odkryciami dla Was ale od dłuższego czasu chciałam je przetestować.  Zapraszam do dalszej lektury.



Kupiłam podkład loreal True Match w nowszej wersji. Kilka słów producenta:”True Match to pierwszy tak doskonale dopasowujący sie podkład od L'Oréal Paris. Gama 9 odcieni pozwoli każdej kobiecie znaleźć swój idealny odcień. Udoskonalona formuła z olejkami eterycznymi i składnikami nawilżającymi dopasowuje się do odcienia i struktury skóry. Efekt? Cera jest nieskazitelna i gładka w dotyku. Miałam wczesniejszą wersje i byłam w miarę zadowolona. Zobaczymy czy ta wersja będzie lepsza. Duzym plusem tej gamy podkładów jest ich kolorystyka. Mam bardzo jana cere, jedyneczka pasuje mi idealnie. Cena regularna 58,99zł cena po obniżce: 33,09zł


Tusz L'Oreal Paris, Volume Million Lashes So Couture  . Uważam , że jest on tuszem idealnym. Nie wiem , które to z kolei moje opakowanie. Zasługuje on na oddzielną recenzje. Cena regularna 60,99zł cena po obniżce: 31,11zł.

Maybelline, Dream Touch, róż do policzków. Chciałam spróbować róz w wersji kremowej, chće sprawdzic jego trwałość oraz czy lepiej wygląda na skórze. Cena regularna 39,99 zł cena po obniżce: 20,40zł.

 Rimmel Apocalips Lip Lacquer jest to lakier do ust, który ma  łączyć w sobie intensywność koloru szminki i delikatny, satynowy połysk. Nie jest to produkt nowy ale chciałam go wypróbować, skuszona jego kolorem oraz ponoć długa trwałością. 

Rozświetlacz Lovely Silver Highlighter. Kupiłam go w chłodnym odcieniu gdyz mam jasna cere. Mam Mary-Lou Manizer, chiałam porównać te dwa produkty. Czy okaże sie tańszym zamiennikiem kultowego rozświetlacza zobaczymy. Możecie zobaczyć na zdjęciu, że starły mi się juz napisy i pękło opakowanie, widoczne sa również ślady po pędzlu. Nie mogłam sie powstrzymać by go nie spróbować. Testy jednak dalej trwają, spodziewajcie się recenzji. Cena regularna 8,99 zł cena po obniżce: 4,59zł.


Kolejny produkt to eyeliner w pisaku. Chiałam go wypróbować ze względu na bardzo dobre recenzje. Od zawsze uzywam eyelinera w słoiczku, używam do tego skośnego pędzla. Metoda ta jest bardzo wygodna. Zapewnienia producenta: „Wyjątkowo precyzyjny eye-liner od L'Oréal Paris pozwalający osiągnąć niespotykaną precyzję i idealnie cienką linię dzięki aplikatorowi o średnicy tylko 0,4 mm.
Cena regularna 34,99zł cena po obniżce: 17,85zł.

 

Rimmel Lasting Finish  w odcieniu airy fairy. Zachwalało ja wiele blogerek oraz youtuberek. Szukałam pomadki w odcieniu nude, dosyc trwałej.  Zobaczymy jak się sprawdzi. Uważam, iz kolor jest ciekawy, pasuje mi. Nie sprawia, że wygladam na chorą jak to czasami bywa. Cena regularna 17 zł cena po obniżce: 8,67zł.

 Maybelline Brow Drama, maskara do brwi. Pojemność  7,6ml. Kupiłam ze względu na to, iz moje brwi są długie i ciężko mi je utrzymać na miejscu. Wybrałam kolor transparent. Sprawdzimy czy moje brwi będą w jednym miejscu. Ma on bardzo dobre recenzje. Cena regularna 27,99 zł cena po obniżce: 14,28zł.



Ciekawi mnie czy Wy równiez skorzystałyście z promocji, co kupiłyście?

Komentarze

Popularne posty