ULUBIEŃCY I ODKRYCIA 2014 ROKU - oraz bubel- Makijaż

Witajcie po długiej przerwie. Nie było mnie z powodu sporych zawirowań w moim życiu. Koniec studiów, dyplom, obrona. Upragnione wakacje. Poszukiwania pierwszej pracy w swoim wyuczonym zawodzie, aż w końcu rozpoczęcie jej...
Trochę tego było. Pragnę podzielic się z Wami moimi ulubieńcami kosmetycznymi,odkryciami minionego roku. Dzięki tym produktom mój makijaż wygląda bardzo dobrze, jest trwalszy. 






1. Podkład 
Bourjois, Healthy Mix 
Jest lekki, krycie wystarczające jak dla mnie, uważam iż jest średnie, zakrywa to co ma zakryc. Sądzę, iż jest o niebo lepszy niż Loreal True Match,ktory przyznaję ma najlepszą kolorystykę ze wszystkich drogeryjnych podkładów ale na mojej skorze jest bardzo widoczny. Wchodzi mi w pory,szybko się ściera z mojej skóry. Już po 6 godz nie ma go. Podkreśla suche sķórki.
Z kolei healthy mix fantastycznie ujednolica cerę i nie tworzy efektu maski. Wygląda na twarzy dość naturalnie, a skóra wygląda na świeżą i wypoczętą.
Nie zapycha porów - a dla mnie już za to dużo wygrywa ( moja cera ma do tego bardzo dużą skłonność)
Po paru godzinach zaczynam się świecić w strategicznych miejscach,Wygląda jak moja druga skóra bez podkreślania porów. Pozostawia na skórze efekt glow. Nie pudruję go. Jest trwały.  Utrzymyje się do 8 godzin.  Jedyne  o co mogę się przyczepić to gama kolorystyczna. Jestem z natury bardzo blada a najjaśniejszy kolor jest dla mnie za ciemny.  Dlatego muszę mieszać go z innymi podkladami.

2. Puder 

Rimmel Stay Matte Pressed Powder
nie będę się rozpisywała na jego temat gdyż mam oddzielną recenzję  jego temat. Jest jednym z lepszych w tej kategorii cenowej.


3. Korektor do cery i pod oczy
Mimo, iż testowałam ich sporo w tym roku nie znalazłam tego który zrobiłby na mnie wrażenie.

4 . Róż
Poszukuje dalej...

5. Rozświetlacz

Rozświetlacz Mary Lou Manizer
 Tutaj mam mieszane odczucia.  Niby jest on odkryciem, jest to kultowy produkt jak wiecie pasuje większości osób . Rzeczywiście daje tafle,ładnie odbija światło, jest bardzo wydajny, drobno zmielony ale wydaje mi się, że jest zbyt widoczny na mojej twarzy. Mam bardzo jasną karnację jak Wam wspominałam o różowej tonacji. Dlatego szukam dalej.  Mam chrapkę na Mac soft and gentle ale jest to dosyć spory wydatek, dlatego z jego zakupem muszę jeszcze poczekać. Nie chciałabym się  rozczarować.(chyba, że wy mi coś polecicie😊)

6. Kredka do oczu/ produkt do brwi
- Maybelline Color Tattoo 
Tutaj Was pewnie nie zaskoczę, iż moim ulubieńcem jest  odcień Permanent Taupe.  To jest mój ideał do podkreślania brwi. Makijaż bez niego jest niekompletny. Ma kremową konsystencję przez co jest nie do zdarcia na brwiach. Łatwo się go nanosi na brwi. Ma lekko szary odcień.  Jako cień też sprawdza się bardzo dobrze.

-Kredka na linię wodną od MAX Factor Kohl Pencil
Jest fajna. o niebo lepsza niż essence. Kolor cielisty, malując nią linię wodną uzyskujemy efekt powiększonego oka. Jest trwała, cena w miarę przystępna około 25 złotych.

7. Maskara
L'OREAL, MASKARA VOLUME MILLION LASHES SO COUTURE

Mimo, iż używałam jej tylko 4 miesiące uważam ja za ideał.  Fantastycznie rozdziela, mocno wydłuża oraz pogrubia rzęsy. Jest intensywnie czarna oraz bardzo ale to bardzo trwała (przetestowałam ją w swojej pracy gdzie dyżur trwa 12 godzin) Nie ma mowy o osypywaniu się czy kruszeniu. Dosyc trudno ją zmyć. Od początku maluje się nią super, jest wydajna. Serdecznie ją Wam polecam. Zrobiła ona spore zamieszanie w blogowym świecie.

8.Błyszczyk/pomadka/ kredka
Rimmel, Apocalips Lip Lacquer w dwóch kolorach
Wygodne, ładne opakowanie, wygodny w użyciu aplikator. który nabiera moim zdaniem odpowiednią ilośc produktu.
Świetna szminka w płynie, bardzo intensywne kolory połyskiem. Kremowa konsystencja, nie jest zbyt rzadki, łatwo nałożyć równą warstwę na ustach ale tutaj konieczne jest lusterko dziewczyny. Nie jest to do końca błyszczyk, na ustach wytrzymuje około 3 godzin. ściera się równomiernie, nie zostawia białej powłoki na ustach(wiecie co mam na myśli).

Kredka do ust, kontórówka to Golden Rose
Mam ich kilka. Jak za taką cenę( mniej niż 10 złotych) jakośc jest super. Bardzo trwała. tania, z dostępnością jest ciut gorzej. Ale jak za taką jakość i wybór kolorów wybaczam.


Bubel
9 . Eyeliner
Poszukuję dalej. Zamieściłam zdjęcie tego eyelinera z maybelline żeby zwrócic
 Waszą uwagę na to, iż moim zdaniem jest on w działaniu taki sam jak ten z essence. Nie widzę tutaj potrzeby przepłacac. Dla mnie jest 0n bublem. Sciera się końcówka(jaskółka). Jest mało trwały około 5 godzin. Kolor nie jest moim zdaniem czarny, jest jakby wyblakły. Ich drugi eyeliner w pisaku też mnie nie zachwycił również tu ściera się szybko końcówka. Trzeba jednak mu przyznac, iż nie zasycha.

To by byli wszyscy moi ulubieńcy. Piszcie czy próbowałyście te produkty, jak one u Was się sprawdziły




Wszystkie produkty zakupiłam sama



Komentarze

Popularne posty