SUCHY SZAMPON DO WŁOSÓW BATISTE


Zapraszam Was dziś na recenzję suchego szamponu batiste. Suche szampony staram się stosować bardzo rzadko, jak jestem w podróży i nie ma możliwości umyć włosów, bądź do odświeżenia ich, odbicia od nasady.

Suche szampony odkryłam około 3 lat temu z przykrej przyczyny, moja ukochana mama była długi okres czasu w szpitalu. Niestety nie było możliwości często myć jej głowę, dlatego skorzystałam z tego produktu. Naszym pierwszym suchym szamponem był  :

Rossmann Isana Hair 

Rossmann, Isana Hair, Trocken Shampoo (Suchy szampon do włosów)
Skład: Butane, Aluminum Starch, Octenylsuccinate, Alcohol denat., Parfum, Hexyl Cinnamal, Aqua, Distearyldimonium Chloride, Isopropyl Alcohol.

Cena; 9,99zł / 200g
Mam co do niego mieszane odczucia, odświeżał on włosy ale według mnie w niedostateczny sposób. Włosy po jego użyciu były matowe, takie bez życia, szampon ten bardzo wybiela. Ciężko wyczesuje się go z włosów. To co go zdyskwalifikowało u mnie: pojawiał się łupież, bardzo swędziała mnie skóra głowy. Na plus przemawia jego cena. Ale szczerze nie polecam go Wam.

W międzyczasie testowałam jeszcze kilka innych produktów różnych firm, m.in Shauma firmy Schwarzkopf, który nie był zły, za taką cenę: 12zł moim zdaniem jest mało produktu bo jedynie 150g. Owszem oczyszczał on włosy ale nie było to czego oczekiwałam. 
W końcu dzięki vlogerkom oraz youtube trafiłam na suchy szampon firmy batiste. Wypróbowałam kilka rodzai ale chcę Wam dziś przedstawić 2 najpopularniejsze. Pierwszy z nich to Tropical. Ma dość mocny moim zdaniem zapach, który nie drażni. Szampon spełnia swoje zadanie fenomenalnie. Rozumiem czemu się nim świat urodowy zachwyca. Oczyszcza on włosy bardzo dobrze, włosy są czyste, odbite od nasady, co najważniejsze nie są one matowe takie bez życia, wyglądają jak po umyciu( ale on nam jego nie zastąpi). Prawda pyli na biało ale łatwo się wyczesuje i nie zostawia śladów. Koszt produktu 14,99zł
Kolejnym kultowym produktem jest szampon dla ciemnych włosów. Swoje zadanie spełnia dokładnie tak samo jak opisałam wyżej, tylko on nie daje białego koloru,lecz ciemny. Ja nie zauważyłam żeby, tak jak pisały to inne dziewczyny brudził łazienkę. Z nim niestety trzeba uważać, piszę niestety ponieważ gdy przeczeszemy rękami włosy to może zostać na nich ciemny ślad, również pod paznokciami. Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć kolor tego szamponu na dozowniku  Z tego też powodu raczej nie wrócę do niego. Jest on nieco droższy niż poprzednik bo kosztuje 16,99zł. Dostępność: drogerie Hebe oraz internetowe.

Komentarze

Popularne posty