Pomadka w kredce od Rimmel Color Rush

Pomadka w kredce od Rimmel Color Rush 


Lubię testować produkty do ust.  Dlatego kupiłam  wczoraj   nowy produkt firmy Rimmel. 
Jak zdążyłyście zauważyć większość  firm ma już pomadki w kredce np. Astor, Catrice, Revlon. Chciałam spróbować tego typu pomadki gdyż nigdy nie miałam w takiej formie , poza tym czytałam wiele dobrych opinii na jej temat.
 Obecnie w naturze jest na nie promocja kosztują 17.99 ( 22.99zl cena bez promocji za 2,5 g)


Pomadki Lasting Finish Colour Rush Intense występują  w 8 odcieniach od listopada 2014.
Kredka nawilza usta. 


Na plus zaliczę także fakt, że sztyft jest twardy , w trakcie malowania nie roztapia się szybko i nie traci kształtu. Z łatwością można się nią pomalować nie używając lusterka. 
 Kolor jest widoczny na ustach, stwierdziłabym nawet, iż jest lekko neonowy.
 Całkowicie zakrywa kolor moich ust, które są dosyc ciemno czerwone.

Pomadka schodzi równomiernie, na początku jest taki blask jak u blyszczyka później staje się ona matowa,nie jest to jednak płaski mat (lekko satynowy ) . Po 4 godzinach na ustach pozostaje efekt tintu, kolor jakby wżera się w usta.  Ma słodki zapach, który mi nie przeszkadza. Ma ona jeden minus - usta muszą być idealnie wypeelingowane gdyż podkreśla każdą suchą skórkę.





Ja mam pomadkę w odcieniu 100 Give me a Cuddle 
Co o niej myślicie? Czekam na Wasze komentarze!!

Komentarze

  1. Kupiłam na promocji w R. kolor 710 niby beż, a wygląda różowo :/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty