Jak rozjaśnić zbyt ciemny podkład?

Witajcie!!

Dziś chcę Wam przedstawić mój sposób : jak rozjaśnić  zbyt ciemny podkład.

Zapewne nie raz zdarzyło nam się kupić podkład, który w drogerii jest idealny a malując się w domu okazuje się, że jest za ciemny.

Niestety na promocji kupiłam właśnie takie podkłady.  Było mi szkoda wydanych pieniędzy a także efektu jakie dają.  Niestety są to najjaśniejsze produkty z tej gamy.

Oto mój sposób :
Żeby rozjaśnić podkład używam produktu z firmy Makeup Revolution The One Foundation w odcieniu 1. Kolor tego podkładu jest zupełnie biały. Cena wynosi 20 zł.  Dostępny jest w drogeriach internetowych.  Produkt ten nie zmienia właściwości rozjaśnianego podkładu. 


Do zaprezentowania Wam użyłam mój ulubiony podkład Rimmel Match Perfection, ma właściwośći rozświetlające oraz nawilżające, nie ma super krycia ale dla skóry suchej jest  jak najbardziej na "tak".


 Co robię? Na dłoń nakładam standardowo jedną pompkę Rimmel, do tego dodaję jedną kroplę The One Foundation. Mieszam je i gotowe. Na twarz nakładam za pomocą pędzla hakuro h50.



Jak widzicie na zdjęciu poniżej podkład został rozjaśniony przynajmniej o jeden ton. Na rynku dla osób z tak jasną karnacja jest mało podkładów,  dzięki temu nie muszę rezygnować z moich ulubionych produktów .Polecam Wam ten sposób.



Co o nim myślicie? Czekam na Wasze opinie, komentarze? Czy przydał się Wam mój post?

Pozdrawiam
Ania☺

Komentarze

  1. a nie zmienia właściwości podkładu ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    Jeżeli dodasz The One Foundation jedynie kroplę to nie zmieni właściwości podkładu. Ja nie zauważyłam zmiany choć miałam podobne obawy jak ty. Używam go do rozjaśnienia podkładów rozświetlających, właściwości są takie same.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym i wydaję mi się, że to całkiem fajna sprawa :D chociaż nie wiem czy bym temu tak do końca ufała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie ten produkt musiałabym zrezygnować z 2 podkładów 😑. Ale wiadomo najlepiej kupić podkład idealnie dobrany. Dzięki za komentarz. ☺

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty