Wishlista kosmetyczna na 2016 rok

Witajcie

W tym poście chcę Wam przedstawić moje kosmetyczne marzenia, taką wishlistę kosmetyczną na rok 2016. Są to 4 produkty o, których dużo czytałam, widziałam ich recenzję na youtube. 
Zna je chyba każda dziewczna interesująca się choć trochę makijażem, pielęgnacją. Są to już tzw. kultowe produkty. Mają praktycznie same pozytywne opinie i recenzję. Niektóre ceny są zaporowe ale na spełnienie tych marzeń mam 365 dni. Czy udało mi się je zakupić i czy rzeczywiście są tak dobre jak o nich mówią dowiecie się na pewno. Zapraszam Was do zapoznania się z nimi.

1. Miracle Complexion Sponge marki Real Techniques. Jest to gąbeczka zaprojektowana przez siostry Chapman z kanału Pixiwoo. Moim marzeniem kosmetycznym był beauty blender. Udało mi się je spełnić, z bb jestem bardzo zadowolona. Niestety nie jest on tani, jeden bb kosztuje około 70zł. Natomiast Miracle sponge około 36zł. Czytałam wiele pozytywnych opinii na jej temat. Może znajdę godnego następcę beauty blendera. Jeśli gąbeczka ta będzie dawała taki sam efekt nie widzę sensu przepłacać.

2.Paletka Too Faced Chocolate Bar. Paletka ta ma 16 pięknych odcieni którymi możemy wyczarować każdy makijaż. Dodatkowo pachnie czekoladą. Tak mani nas producent. Chcę się przekonać czy rzeczywiście tak jest. Muszę przyznać, że oglądałam ją w Sephorze i zrobiła na mnie dobre wrażenie. Cienie są przemyślane i rzeczywiście pachnie kakao. niestety cena jest wysoka bo aż 176 zł. Z drugiej strony jeślin miałabym kupować pojedyńczo cienie Inglot wyszłoby o wiele drożej. Paletkę tą zamarzyłam tak naprawdę oglądając youtube. Będzie to kolejny produkt jaki chcę właśnie przez "niego", liczne pozytywne opinie moich ulubionych blogerek urodowych przekonują mnie do niej. Niestety jeszcze nie moge sobie na nią pozwolić ale to jest wishlista na rok 2016.

3. Pędzęl do różu Real Techniques blush brush. Mam kilka pędzli do różu w tym z Hakuro, Eco Tools oraz z Rossmana. nie jestem zadowolona efektem jaki mi dają. Szukam pędzla który dobrze rozetrze róż, nie zostawi smug. z pozostałymi pędzlami muszę się troszkę napracować aby uzyskać dobry efekt. Koszt tego pędzla to około 45złotych. Mam nadzieję, że to będzie ten pędzel i na nim zakończę poszukiwania. Jaki jest Wasz ulubiony pędzel do różu? Doradźcie mi.

4.Clarisonic mia2 jest to soniczna szczoteczka do oczyszczania twarzy. Niestety mam skłonność do zaskórników mimo, iż ją oczyszczam, tonizuje itd. Szczoteczka ta ma ponoć oczyszczać 6 razy lepiej niż nasze ręce. Miałam różne szczoteczki z biedronki i innych marek, byłam z nich zadowolona ale chciałabym ją spróbować. Ma ona same pozytywne komentarze. Cena jest zaporowa 650 zł. Jednak powoli zacznę odkładać na nią. Chcę ją kupić żeby móc dokładnie oczyścić swoją skórę i pozbyć się tego towarzystwa z mojej twarzy.

Czy wy również macie swoja kosmetyczna wishlistę? Jakie są Wasze opinie o mojej, co myslicie o tych produktach?
Czy rzeczywiście są warte zakupu? Dziękuje za każdy komentarz.

Pozdrawiam 

Komentarze

  1. Ja nie mam jeszcze ani jednego pędzla Real Techniques

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mam ani jednego. Dlatego jestem bardzo ciekawa czy rzeczywiście jest tak dobry jak o nim mówią😉

      Usuń
  2. świetne produkty wybrałaś, większość z nich znam. Ja marze o zdaniu matury i paru kosmetykach m.in chcę wydać większą sumę na pielęgnację włosków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Ja maturę zdawałam 8 lat temu. Pamiętam tojak dziś. Zdasz na pewno, życzę Ci tego w Nowym Roku oraz żebyś dostała się na wymarzone studia. Dzięki świadomej pielęgnacji włosy odwdzięczą Ci się pięknym wyglądem. Jest to niestety pracochłonne ale warto.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. uwielbiam siostry z The Balm :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam tylko jedną siostrę, ciekawi mnie bardzo Cindy. Czy używasz jej jako rozświetlacz,czy również jako róż?
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty