TAG: Ile warta jest Twoja/ moja twarz?

Witajcie!!!

TAG "Ile warta jest Twoja twarz?" krąży w blogosferze już od bardzo dawna. Jest dużo opinii na jego temat. Ja  bardzo lubię przeglądać go na innych blogach, zawsze można podpatrzeć coś ciekawego dla siebie i chyba rzecz najważniejsza ile tak naprawdę wydałyśmy na tych poprawiaczy i umilaczy naszej urody. Dlatego postanowiłam, że zrobię go dla siebie a także dla Was. Podliczamy  mój makijaż. Na pełny makijaż oka mam czas 3-4 dni w tygodniu, ale wezmę te produkty pod uwagę.

Lista produktów, jakich używam codziennie prezentuje się tak:

Twarz
Na całą twarz nakładam zmieszane ze sobą 2 podkłady(dlaczego?) jest to Rimmel Match Percfection ok. 38zł) oraz  The One Foundation ok. 20zł.

Puder Rimmel Lasting Finish 25 hour - 33zł.
Mam w swojej kolekcji kilka róży ale najczęściej korzystam z Inglot Freedom System- 20zł Maybelline róż w kremie- 35zł
Rozświetltacz Mary Lou Manizer-65zł
Bronzera nie używam.

Oczy
Korekor pod oczy Kobo Professional Modeling Illuminator - ok.17zł.
Baza pod cienie Urban Decay Original- 90zł
Cienie Inglot Freedom System (używam około 3-4 cieni)- około 50zł
Eyeliner Maybelline Eye Studio Lasting Drama- 27zł
Tusz Loreal Volume Million Lashes So Coutre-ok.60zł

Usta
Używam bardzo dużo błyszczyków, pomadek dlatego wymienię jedną tylko, używaną najczęściej Loreal Color Riche- ok.45zł




Podsumowanie
Wartość wszystkich kosmetyków wynosi... około 500zł. Jest to dla jednych dużo dla innych nie. Dla mnie jest to spora kwota. Człowiek kupując po trochu każdy z produktów nie zdaje sobie sprawy , że uzbierał mu się całkiem spory "kosmetyczny majątek";)Na swoje usprawiedliwienie pragnę dodać iż większość kosmetyków kupiłam na promocjach, nie zapłaciłabym za nie regularną cenę bo po co przepłacać. 


Jestem ciekawa ile kosztuje Wasza twarz?
Czekam na opinie oraz komentarze. 

Pozdrawiam
 Ania


Komentarze

  1. Z tego wszystkiego znam tylko cienie Inglot. Mary-Lou fajnie wygląda. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są godne polecenia. Mary bardzo dobrze wygląda na twarzy. Szukam jej godnych zamienników bo cena jest wysoka.
      Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!!

Popularne posty